Efektyvus įmonės procesų valdymas

Grįžti

Efektyvus įmonės procesų valdymas

Trukmė: 
8 akad. val.
Aprašymas: 

Konkurencinė kova vis labiau aršėja ir randantis išmaniosioms technologijoms išsilaikyti rinkoje taps iššūkiu. Laimės tos organizacijos, kurios turės puikiai funkcionuojančias procesų valdymo sistemas. Dažnas atvejis, kai įmonių vadovai mano, kad valdydami verslą jie valdo procesus. Tačiau pradedant gilintis į valdymo principus, paaiškėja, kad yra valdomi žmonės, o ne procesai.

Visos pagalbinės procesų valdymo priemonės (6 sigmos, Balance Scorecard, LEAN) padeda sudėlioti ir sutvarkyti procesus, tačiau valdyti procesus įdiegtų programų ar įdiegtų sistemų (tokių kaip LEAN) pagalba nepakanka. Pačios programos bei sistemos nesuteiks pranašumo ir konkurencingumo, programos neparodys KAIP jums mąstyti procesiškai.

Mokymu metu mes supažindinsime kaip funkcionuoja procesai, įvardinsime nuo ko priklauso jų efektyvus valdymas ir atskleisime 7 pagrindinius procesų valdymo faktus. Praktiškai moderuosime procesų valdymo situacijas ir mokinsimės identifikuoti jų sėkmingo veikimo kliuvinius.

Procesų nefunkcionavimo simptomai:

  • Nespėjama įvykdyti užsakymų laiku;
  • Nekomunikacija tarp padalinių;
  • Krenta pelnas;
  • Krenta pardavimai;
  • Didelis kiekis klaidų ir broko;
  • Užduočių vykdymo atsekamumo nebuvimas.

Į procesus orientuota įmonė yra efektyvesnė, produktyvesnė ir konkurencingesnė.

SEMINARO TIKSLAI:

  • Atskleisti KAIP padidinti įmonės pardavimus ir pelningumą ČIA IR DABAR;
  • aptarti procesų šeimininkų ir skirtingų kartų ĮTAKĄ procesų valdymui;
  • įvardinti EFEKTYVIŲ įmonės rezultatų didinimo subtilybes;
  • išgryninti pagrindinius PROCESŲ VALDYMO faktus.

SEMINARAS SKIRTAS:

Įmonių ir organizacijų, padalinių vadovams, siekiantiems dididinti asmeninius, įmonės ar padalinio rezultatus (pardavimus, pelną, našumą ir kt.).

KODĖL VERTA DALYVAUTI SEMINARE?

  • sužinosite KAIP galima padidinti įmonės konkurencingumą sėkmingai valdant procesus;
  • sužinosite pagrindinius įmonės procesų valdymo faktorius, kuriuos galėsite IŠ KARTO pritaikyti savo įmonėje;
  • išmoksite identifikuoti procesų matavimo rodiklius taip, kad įmonės gaminamu produktu ar teikiama paslauga būtų PATENKINTAS klientas;
  • Išmoksite nustatyti vertės nekuriančias operacijas ir suprasite kaip galima sumažinti jų kiekį siekiant NAŠUMO.

SEMINARO TURINYS:

  • LEAN, 6 sigma, TOC ir kt. metodai – kur tinka ir kada netinka;
  • KAIP įdarbinti procesus siekiant laimėti konkurencinėje kovoje;
  • KOKIĄ įtaką turi darbuotojų trūkumas procesams, ir KODĖL įmonės nepritraukia tinkamų darbuotojų;
  • KAIP padidinti pelną 30 % ČIA IR DABAR;
  • KAIP valdyti procesus, kad klientas būtų patenkintas įmonės veikla ir produktais.

NAUDA:

  • Įmonės (padalinio) valdymas daug EFEKTYVESNIS ir REZULTATYVESNIS.
  • Supaprastinama įmonės (padalinio) KOMUNIKACIJA.
  • Įgaunamas GREITIS, kas palengvina pokyčių valdymą.
  • Procesų vykdymas įmonėje tampa KOKYBIŠKESNIS.
  • Įgijamas PRAKTINIS procesų supratimas ir sprendimų pritaikomumas.

Seminaro lektorė: Dr. Diana Lodienė.

Jūsų investicija:
150,00 Eur.

Grįžti
Registruokitės

Mūsų Požiūris į klientus:

. . . dėmesingas, operatyvus, iniciatyvus, lankstus, betarpiškas . . .

Registracija į mokymus

5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
2014 © UAB „Training Expert Group“ - Ir Jūs jau žinote!