Klientų patirties valdymas veiklos procesuose

Grįžti

Klientų patirties valdymas veiklos procesuose

Trukmė: 
16 akad. val.
Aprašymas: 

NAUDA:

  • Vienas pagrindinis paslaugų verslo apribojimų yra klientų įtraukimas į veiklos procesus;
  • Faktiškai bet kokia paslaugų organizacija ir procesas gali būti patobulintas nepriklausomai nuo ūkio sektoriaus;
  • Sėkmės raktas yra priežasčių-nesėkmių analizė; jei negalima pakeisti, galima patobulinti;
  • Klientas yra verslo (veiklos) priežastis, todėl visad aktualu optimizuoti procesus;
  • Paslaugų dizaino užduotis  XXI a. integruoti verslo procesus, kad jie tarnautų vartotojui ir formuoti vartotojo ateities poreikius.

KURSŲ TURINYS:

  • Klientų  patirties valdymas (customer experience management, CEM) veiklos procesuose;
  • Verslo (veiklos) procesų analizė ir pertvarka iš klientų perspektyvos;
  • Verslo modeliavimo pagal design thinking principus.

KURSUS SUDARO:

Kursų metu teorinis medžiagos dėstymas yra derinamas su praktinėmis užduotimis. Kiekvienas klausytojas gauna atspausdintą kursų medžiagą bei asmenines konsultacijas.

 

Jūsų investicija:
219,00 Eur 

Grįžti

Mūsų Požiūris į klientus:

. . . dėmesingas, operatyvus, iniciatyvus, lankstus, betarpiškas . . .

Registracija į mokymus

9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
2014 © UAB „Training Expert Group“ - Ir Jūs jau žinote!